30 October 2012

Hometown glory

Terveisiä täältä Suomen parhaimmasta kunnasta! Majailen vielä täällä porukoiden luona tän päivän ja illalla taas palaan Helsinkiin. Mun oli tarkoitus lisätä kaikkii söpöjä talvikuvia mut tänään ku heräsin ni ulkoon näyttikin jo samalta kun Helsingissä, melkeen kaikki lumi oli jo sulanut. Ei kivaa. Miks tää huono ilma seuraa mua?! Tai sit oon vähän ku se muumien mörkö mikä jäädyttää sen kulkureitin perässä mut mä vaan sulatan mun reitin. Huomenna on Mansku Marathon goes horror- haalaribileet, jonka takia tartuin neulaan ja lankaan ja ompelin mun haalarimerkkejä ekaa kertaa kinni haalareihin. Aattelin et se homma hoituu ihan käden käänteessä et maksimissaan menee 15min ja valmista, mut olinki väärässä. Mua ja ompeluvälineitä ei oo luotu yhteen. Ensin onnistuin ompelemaan sen merkin jotenkin kummallisesti kiinni, hyvä etten ommellu kahta lahjetta toisiinsa kiinni. Pistin sormeeni neulan kanssa miljoona kertaa, myös leggingsien läpi piikittelin mun reittä joku kolme kertaa. Huusin vuorotellen ''äitiii'' ja ''aaaaarrrgghh'' ja vihdoin kun eka merkki oli jo toiseen kertaan kiinni haalarissa ni huomasin et se oli vinossa. Meni varmaan puoltoista tuntii et sain kaksi merkkiä kiinni. Tänään illalla vielä taistelen noiden kahden merkin kanssa. Onneks joukossa oli myös yksi silitettävä merkki! Seuraavaks vähän kuvia tästä mun ompelukerhosta.

Yayy my hometown is the best city in Finland! Some researchers have compared different qualities and my old hometown was number one. My plan was to take awesome snow pictures but the snow has almost melted away! Not fun at all. I think I have a melting power or something because wherever I am there's no snow. I tried to stitch my coverall badges to my coverall but that was so difficult. I lost my nerves totally. Finally after 1,5 hours I had two badges stitched. Wuhuu. Still 2 to go. Here's some crazy pictures about my progress.

Taidan seuraavaks palkata mummin töihin...

Ja tässä ehkä säälittävin yritys: 
Maybe the most pathetic try:


 Jotain mitä mulla oli/on päällä:
Something I'm wearing: 



Hyvää päivänjatkoa! Muistakaa hymyillä!
Have a nice day! Remember to smile!

2 comments:

  1. haha vitsi nauroin tota "miten ommella haalarimerki":DDD mut hei yritys hyvä kymmenen!
    ja vitsi ku kivat vaatteet!
    toivotan onnea seuraavien merkkien ompeluun, sitä tunnut tarvitsevan ;)
    t. ikuinen tk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehhh google auttaa aina! No, tällä kertaa se neuvo ostamaan jonkun nahkaneulan... :D Kiitoos pali! :) Ikuinen tk oot ihana <3

      Delete