22 November 2012

Work o'clock

Viime postauksesta on laittoman paljon aikaa mut oon painanu duunii niin ahkerasti että kun pääsen töistä en vaan yksinkertasesti oo jaksanut kirjottaa. Yritän välttää sanontaa ''en ehtinyt'' koska mun mielestä kaikkeen löytyy oikeesti aikaa jos vaan haluaa löytyvän. Mutta niin, pari viime kirjotusta on ollu vähän bilepainotteista niin aattelin tällä kertaa kirjottaa, että minkä takia oikeesti oon täällä.

Long time no see, buddies. I've been working so much that after work I haven't had any power or motivation to update my blog. I could say I didn't have time but I think it's just one big excuse and I'm trying to avoid using it. Last two posts have been just party party fun fun but now I want to tell you the real reason what I'm doing here.

Mun työmaa. Oon työharjottelussa Gran Canarialla Gloria Palace Royal hotellissa. Meijän työharjottelu on vaan kaks kuukautta ja oon tän koko ajan respassa. Vähän reilu kaks viikkoo mennyt nyt ja tykkään tosi paljon mun työstä. Mun työkaverit on ihan parhaita ja pitää hyvää työhenkee yllä. Joskus nauran ihan vedet silmissä näiden jutuille. Työpäivät on kahdeksan tunnin mittasia ja vaihtelee joko 8-16/10-18/16-00. Tähän mennessä oon tykännyt eniten iltavuoroista kröhömm varmaan kaikki mun unirytmin tuntevat ymmärtää. Tää työ on siitä kivaa, et joka päivä saa olla tekemisissä erilaisten ihmisten kanssa ja saa puhuu parhaillaan neljää eri kieltä.

My workplace. For everyone who don't know yet, I'm having my internship in Gran Canaria, in the hotel Gloria Palace Royal. I'm here two months, two weeks behind now. I like my job so much, everyday I meet people all around the world. Well not all around, most of our quests are from Scandinavia, especially from Norway. Haha my work colleagues are so fun, sometimes I end up laughing so hard the tears are falling down. With these people 8 hours doesn't feel that bad. The trainees here have three different shifts: 8am to 4pm, 10am to 6pm or 4pm to 12pm. I think I like the evening shifts the most. Well, everyone who knows my sleeping routines don't have to wonder why...

Tällasta maisemaa kattelen joka päivä...lasin sisäpuolelta! Tosi mukavaa kun kaikki asiakkaat menee bikinit päällä täällä rannalle ja takas ja ite seison tiskin takana pitkät housut ja kauluspaita päällä. En oo vielä ehtinyt saada kunnon rusketusta pintaan ja kun tulin tänne mun lempinimi oli jonkin aikaa ''maito''. Kertonee jotain minkä värinen olin sillon. Ja aina kun mulla on vapaapäivä niin on pilvistä. Alan uskoo karman lakiin pikkuhiljaa.

This is the view I see everyday....from behind the glass! It's so much fun to look people walking down the beach so happy and relaxed and what I'm doing? Standing inside with long trousers and a blouse on. My Spanish colleagues called me ''milk'' the very first days. Well now I think I'm more a shade of ''cream'' than ''milk''. And always when I have a day off it's cloudy. I think this is some kind of revenge from the tanning beds I used to use but not anymore. 


Meijän hotelli koostuu neljästä eri rakennuksesta. Kolmessa rakennuksessa on huoneet ja yhdessä rakennuksessa respa, ravintolat, uima-altaat, kylpylä, kuntosali, kampaaja, baarit jne. Otin tänään nää kaikki kuvat joskus neljän jälkeen kun pääsin töistä. Mites Suomessa, yhtä valoisaa neljän aikaan? ;) 

Our hotel has 4 different blocks. 3 of them have hotel rooms and in one of them we have reception, bars, restaurant, gym, spa, pools and sauna. I took these photos after four when I was off from work. How's the weather in Finland, as bright as here at 4pm? ;)

No comments:

Post a Comment