24 February 2013

Koru- ja hiuskatastrofi

Kuka hullu värjää vahingossa hiuksensa lilaksi? Täällä ilmoittautuu yksi vähän vajaampi tapaus. Kaikki alkoi siitä, kun joskus HairStoressa käytyäni löysin poistokorista euron maksavan hiusnaamion ja siinä hintaa ihmetellessä ei tullut kiinnitettyä huomiota muuten mihinkään. Tänään kaivoin purkin esiin ja luin vielä huolella kaikki ohjeet läpi ennen kuin aloin namiota päähän laittaa. Ensimmäinen asia mikä vähän kummastutti oli aineen todella lila ulkomuoto mut viisaana tyttönä sit järkeilin että onhan hopeashampookin lilaa joten varmasti ihan normijuttu. Annoin aineen olla puoli tuntia mun päässä ja sit eikun suihkuun. Suihkun jälkeen katoin peiliin ja en voi sanoin kuvailla kuinka järkyttynyt olin. Kädet alko tärisemään, sydän hakkaamaan tuhatta ja sataa kun peilistä takaisin katsoikin hemulin mekon värinen pää. Ei siinä sit muu auttanut kun takaisin suihkuun päätä hinkkaamaan ja noin kuuden pesukerran jälkeen mulla oli enää vaaleen lilan näkösiä raitoja päässä. Kuivasin hiukset ja mikä helpotus olikin nähdä taas vaaleaa hiusta koko projektin jälkeen. 



Who is crazy enough to dye her hair accidentally to violet. Me. Okay here's what happened. I went to shopping one day and I found a color mask from clearance. It costed only 1€ so I didn't pay extra attention to the text ''Violet''. Today I decided to use the mask and the first weird thing I noticed was the color of the hair mask. It was really violet. But I thought it's normal because they have these silver shampoos to brighten up the blonde color and they are also violet. After half an hour it was time to wash the mask away and after shower when I looked at the mirror the result was terrifying. My hands started to shake, heart started pumping fast and I couldn't believe the mirror. My beautiful blonde hair was now violet. I went back to the shower and washed my hair six times before the awful color was gone. Finally i had the guts to dry my hair and what a relief! I was blonde again.


Mutta mitä mun piti tänään postata oli mun korukaaos johon löytyi Stockmannilta ratkaisu. Lähtötilannehan oli tämä. 
What I had to blog about was my new jewerly tree. I found it from Stockmann and this was the starting point. 


Siinä kaikki mun korut sulassa solmussa. Tuolta on ollut aina kiva lähtee ettimään jotain tiettyä korua. Mutta täydellinen korupuu löytyi pitkien etsintöjen jälkeen! Pituuttakin saa säädettyä jos on pitempiä koruja jota mulla ainakin on muutama kappale. 

A jewerly chaos. Well not anymore when I got this beautiful tree. Now everything is in order.


Huhh huh oon silti niin hämillään tosta hiussotkusta. Katellaa sit tota violettii värii uudelleen kun mulle iske joku kahdeksan kympin villitys. Nyt tuli ainaki todistettua et olen fyysisesti, psyykkisesti ja henkisesti ikuinen blondi! Blondivitsitkin on ihan parhaita.

I'm still confused about the hair mess. Well see you violet color when I'm eighty and crazy. I'm so happy to be 100% pure blonde physically and mentally. 

8 comments:

  1. Tosi hyvä tuo koruteline, helpottas munkin elämää kummasti! :D

    ReplyDelete
  2. Your ring collection is great!

    ReplyDelete
  3. Wau miten kaunis oot ! Ja sul on huippu blogi muutenkin! ;D

    ♥ leave-world.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Missä kuva liloista hiuksista! : D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olin niin paniikis siin kohtaa ettei tullu mieleenkää alkaa räpsii kuvia :D

      Delete