12 February 2013

They took our bodies, now we gave our souls


Mä oon aloittanut kiireisen elämän tänään! Koulua, töitä ja salia samana päivänä ja sopii mulle. Okei vähän nyt huijaan koska aamulla nukuin pommiin, yllätys yllätys. Laitoin mun raitakauluspaidan pitkästä aikaa päälle tänään koska välillä on vähän vaikeuksia keksii sen kanssa mitään kivaa mut toi asuyhdistelmä syntyi jossain 5 sekunnissa. Oon löytänyt ton raitapaidan siis kirpparilta joskus aikoinaan ehkä 50 sentillä ja vähän leikkailin ja muokkailin siitä hovikelpoisen. Repäsin kanssa ja laitoin punasta huulipunaa. Huulipuna tulikin sit jäädäkseen koska ees mun hikisen salitreenin jälkeen sitä löytyi vielä mun huulilta. Hah. 

I've started busy life today! School, work and gym on the same day but I love it. Well, I overslept once again this morning, surprise surprise. I was wearing my striped shirt for a long time. It's a bargain from a flea market. It costed around 50 cents but I cut the sleeves away and vola, it's perfect. I added some red lipstick and it stayed on my lips for so long! After a sweaty workout I still had it on my lips haha. 

2 comments:

  1. Toi on hauska toi sun raitapaita. :) Öäö, oon nyt nii rakastunu kauluspaitoihin et voisin ostaa niit kaapin täytee kaikissa väreissä :D

    http://www.villakissanpaivaunia.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitoksia :) Nii mäkin!!! Mulla alkaa jo huolestusttavasti niitä sinne kasaantuu....

      Delete