16 March 2013

Elävä kuollut blogi

Ei oo tullu viimeaikoina kirjoteltua ei. Tuntuu ettei mitään tapahdu. Ihan ku aika olis jotenkin pysähtynyt mut silti se menee hullun nopeesti. Haluisin et olis jotain mistä kirjotttaa mut yksinkertaisesti ei vaan ole. Viime aikoina on tullut vastaan vähän uudenlaisia juttuja, sellasia jotka ei oo aina niin kivoja. Jotkut jutut tässä elämässä tällä hetkellä kovasti yrittää mua vastaan kääntyä. Yritän olla vahva enkä anna sellasten tulla mun tielle. Oon joutunut miettimään monia asioita uudelta näkökulmalta. Ehkä jopa vähän realistisemmin mitä mulla on tapana. Mut onneksi mun elämässä on sali ja siellä mikään ei käänny mua vastaan. Päinvastoin. Oon kokenut niin ihania onnistumisen tunteita salilla tällä viikolla. Ihan ykkösjuttuhan oli että oon taas terve ja voin treenata ja kovaa oon treenannutkin ihan vaan näyttääkseni keskisormea kaikelle paskalle. Mä tein aika yllättävän liikkeen ja menin yks päivä juoksumatolle. Juoksin ekaa kertaa sen jälkeen kun loukkasin nilkkani Espanjassa. Ja mä vaan hymyilin ja juoksin. Ja olin onnellinen. Ja tajusin kuinka kovaa rakastan juoksemista. Ne pienet hetket elämässä kun saa tehdä jotan mitä rakastaa antaa niin paljon voimaa, energiaa ja tahtoa. Kolmas juttu on se että oon lisännyt painoja aika monessa lihasryhmässä ja sehän vasta hyvältä tuntuukin. Onneksi edes salilla saan olla voittaja. 

Yup, I haven't been writing for a while. But nothing happens. Nothing new and exiting. It feels like time had stopped. But it hasn't. It goes fast. I would llike to have something to blog about but there is nothing. It's really frustrating. Lately there have been some not funny things. Not good things. Some things in my life have turned against me. But I try to be strong. Like I always have been. Also, I have had to do some really deep thinking and I see some things different than I used to. In a more realistic way. I'm happy that I have gym in my life. Nothing is turning against me there. I have felt success in the gym and that's the best feeling no one can ever feel. I tried running after I had this little accident with my ankle in Spain and I succeed to run without pain! I was so happy I was smiling wide and running at the same time. Then I realized how much I love running. These little moments when you do what you strongly love gives you the power, energy and strength to do anything. I added some weights almost every muscle and it just feels more than great. At least in the gym I can be the winner.



No comments:

Post a Comment