27 March 2013

Reppu on pop

Vihdoin ja viimein mun odotus on palkittu ja kävin ostamassa sen! Nyt mun laukkukokoelmiin tulee yksi reppu lisää, reppuja kun ei oo tainnu sitten ala-asteen siellä näkyä. Tänään oon vaan kulkenut ympäri kämppää tää reppu selässä kun mikäkin tärkee koululainen. Tein ruokaakin reppu selässä.

Good things come for those who wait and yes, this cutie was worth of wait. Now my bag collection includes one little back bag also. Today I just wondered around my apartment with this on my back. It's so lovely. I even made food with this on my back. 
Ootan huomista koulupäivää kun kuuta nousevaa. Sen kunniaksi että mulla on kunnon kouluvarustuskn nyt, voisin koittaa olla myös ajoissa tunnilla. Sitä ei turhan usein tapahdu.

I'm looking forward going to school tomorrow. Now I have the real school equipment so I'd better be on time. That doesn't happen too often.
No, mitäs pidätte?
So, what do you like?

6 comments:

  1. Uuihana army reppu! Harmi vasn et itte en osaa noita käyttää, oon liian käsilaukku/clutch bag ihminen :( ihailen kyllä aina reppuja kauppojen hyllyilä haha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! No joo toi on kyllä paljon työläämpää alkaa ottaa reppuu selästä ja ettii jotain tavaraaa ku laukku on aina siin holilla ja kaiken saa nopeesti :D

      Delete
    2. mistä toi on ? :O

      Delete
  2. saakos kysyä että mistä ostit ?? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saat toki! Seppälästä viime vuoden keväällä :)

      Delete