30 March 2013

The best little secrets are kept

Helouu. Oon viettämässä pääsiäistä mun vanhempien luona. Tänään onkin tullut laitettua kaikenkokoista munaa suuhun. Siis suklaamunaa. Muistakaa tekin vähän haukkailla Kinderiä. Mä huijasin meijän äitin treenaamaan mun kaa kohta. Ensin sanoin et joo ei oo rankkaa ja hauskaa vaan. Mut totuus on vähän toista kun lähtee mun kaa treenailee. Äiti ei vaan tiiä siitä vielä mitään. Meijän keskustelu meni jotenkin näin:

Sanni ''Sit vedetään sellanen rääkki et tuntuu.........siis sellanen hyvältä tuntuva rääkki''
 Äiti: ''Entä jos oksennan?''
 Sanni: ''No sit tietää et on tehny jotain oikein'' 
Ja iskä nauraa taustalla.


Hello guys. I'm celebrating Easter at my parent's place. I tricked my mom to exercise with me. First I said it will be fun and easy. But she has no idea what it is to exercise with me. This is a part of our conversation:

 Me ''This will be soo hard work......i mean in a good way hard work'' 
Mom: '' What if I throw up?'' 
Me: ''It only means you do something right'' 
And dad is laughing at us.

No comments:

Post a Comment