15 April 2013

They driving spaceships instead of cars

Katy Perry feat. Kanye West - E.T
Coat - sheinside.com, Shirt - Primark

Nää kuvat on viikonlopulta, kun olin porukoiden luona käymässä. Aika päättömiä kuvia, mut mulla oli aurinkolasit päässä ja jotenkin sen coolin aurinkolasitytön sijasta näytin CSI:n rikostutkijalta nii rajasin suosiolla pois. Et Horatio täällä sulle uusi collega. Tänään oon ollut ihan superiloinen. Tein vähän päätöksiä kesän ja tulevaisuuden varalle ja nyt kaikki on taas selkeempää ja hihii kesään sijottuu pieni ulkomaanreissu! En oo vielä tosin lentolippuja varannut mut teen sen kuun lopussa. Ja tuun kertoo myöhemmin kaikesta lisää kun nyt vasta kaikki on niin suunnitteluvaiheessa.

These photos are taken last weekend when I was at my parents place. I cropped my head off because I was wearing sunglasses and instead of looking a cool shaded girl, I looked more like a CSI agent. Hello Horatio I'm your new colleague. Today I'm superhappy. I made some future plans and also plans for the summer, including one trip to abroad! I haven't booked nothing yet but I will tell more later when everything is 100% sure. 


Näiden epämäärästen hiuspehkokuvien on tarkotus havainnollistaa mun aika näppärää keksintöä, miten saa ponnarin hyvin piiloon esim. nuttturassa. Kietasin ponnarin ympärille helmikäsikorun ja tadaa, ponnari piilossa. Mä en kestä kun noi jääkiekkojutut on alkanut! Tänäänki salilla koko kööri oli siin telkkarin ympärillä. En käsitä. Mä oon futistyttö 4-eva ;)

These weird hair pictures aim is to show my little invention how to hide your hairband. I put a wristband around my hairband and vola, hidden hairband. Damn I hate this ice hockey fuss everywhere in Finland. Even today in the gym everyone were around the TV watching some local match. Oh please. I'm a football girl forever ;)

2 comments:

  1. Jääkiekko!

    Mulla tommoset helmet olis tukassa niin jumissa, että huh huh :D tiedän koska oon joskus jotain systeemejä koittanu, en helmiä tosin. Hyvältä näyttää anyway!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! Hahaa meillä on urheilumaut vähän väärinpäin jos aattelee kumpi asuu kummassakin maassa ;D

      Delete