28 April 2013

Viikon treenit

Tiiättekö sen päivän, kun ootte suunnitelleet siivovanne, pesevänne pyykkejä, tiskaavanne, hoitavanne kouluhommat, käyvänne lenkillä ja muuten vaan parantamaan maailman mutta sit nukahdatte? Ja heräätte kymmenen jälkeen. Mulle kävi vähän niinkun näin. Hups. No, onneksi oon sentään muuten koko viikon raatanut aika hyvää treeniä ja aattelin joka sunnuntai postailla koko viikon liikunnat tänne. 

Do you know the day when you've planned to clean, do laundry&dishes, do school assignments, go running and save the rest of the world but you fell asleep? And the next part you woke up at ten. This happened to me today. Whoopsy. Well, at least I worked my ass off this week and I had an idea to post my week's workouts every Sunday.


Ma: Sali: keskivartalo (vatsa selkä)
Ti: Sali: kädet (rinta,hauis)
Ke: Juoksu: 10km
To: Sali: kädet (rinta, olkäpäät, ojentajat), juoksu: 6,5km
Pe: lepo
La: Sali: jalat (kyykyt, peppu, reidet)
Su: lepo (lasketaanko twisterin pelaaminen?)

 Tavoitteena on joka viikko käydä neljä kertaa salilla ja kolme kertaa lenkilä. Tällä viikolla toi kolmas lenkki jäi uupumaan, koska uni. Nooo mulla on tänää muutenkin koko alavartalo aika tavalla jumissa niin ehkä ihan jees. Ja lihashan kasvaa levossa ;) Miten teillä sujuu treenit?

Mon: Gym: abdominal (abs, back)
Tue: Gym: arms (biceps, chest)
Wed: Running: 10 kilometers
Thu: Gym: arms (chest, shoulders, triceps)
Fri: rest
Sat: Gym: legs (squats, butt, thighs)
Sun: rest (does twister tournament count haha)

My goal is to workout in the gym four times a week and run three times a week. The third running time this week kinda didn't happen cause I fell asleep today. Well, maybe it's okay because my legs are still really sore from yesterdays workout. And it's said that when you rest the muscle really grows ;) Hows your workout going?

6 comments:

  1. Hyvä Sanni, thats the way to go!!! Ittellä viikon treenit koostuu kesäkaudella 3-4 tennistreenistä, 3 crossfittreenistä ja 1-2 juoksutreenistä. Aamunavaus mereen pulahtaen kuuluu myös treeniohjelmaan huomisaamusta alkaen! Tsemppiä salille ja lenkkipolulle!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mitää ootko ihan hullu!! :D Toi vesihän on jäätävää vielä? :D Vitsii mäki haluun testaa crossfittii!!!

      Delete
  2. Haha, voi kun mullakin olis aikaa salille, Mulla vasn työ vie kaiken ajan ja oon kokoajan niin väsynyt että en saa itteäni sinne raahattua. Siksipä keskityn juoksemiseen noin neljä kertaa viikossa aamusin, tunnin lenkki ja yleensä teen lihaskuntoo nurtsilla jos ei oo satanu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Toihan on myös hyvä vaihtoehto :) Mulla on siitä hyä tilanne tosiaan et kouluu on vaan pari tuntii päivässä niin aikaa ja energiaakin riittää treenaamiselle :)

      Delete
  3. Itse treenaan lähestulkoon samalla tavalla kuin sinä, 4 krt viikossa salilla ja pari kertaa viikossa lenkillä sen mukaan miten työt sallii.
    Käytätkö tiettyä treeniohjelmaa, vai millaisia sarjoja teet kun olet salilla?
    T. Minna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo teen yleensä samaa ohjelmaa, tietty välillä vähän vaihtelen riippuen siitä, mitkä laitteet on vapaana. Teen sarjoja 12-12-10 :)

      Delete