12 May 2013

Hyvää äitienpäivää!

Hyvää äitienpäivää kaikille nykyisille, tuleville, entisille ja wannabe äideille! Mä oon saanut viettää äitienpäivää kaikkien suvun huippuäitien kanssa. Oon myös syönyt ennätysmäärän kakkua ja juonut kahvia siihen tahtiin et taidan valvoa pari vuorokautta putkeen.

Happy mothers day aka MILF day to everyone! I've spent the day with the greatest mothers in my family. I've also eaten so much cake and drank a lot of coffee that I think I don't sleep in two days.



Heräsin tänään kahdeksan aikaan leipomaan tätä valkosuklaajuustokakkua. Kiitos Silvalle vielä reseptistä, tää onnistu tosi hyvin ja kaikki tykkäs. Vielä on vähän jäljellä, jos haluutte kakkukahvit niin juoskaa tänne! Tai kannattaa ehkä tulla autolla jos ei oo marathon tason juoksija.

I woke up at 8am to bake this white chocolate cheese cake. Thank you Silva for recipe! This was a success in my baking level and everybody said it was delicious. There is still some left  in the fridge, so be my guest!


Äiti oli tilannu mulle Dermosililta kasvojen kuorintavoiteen ja hiuspuuterin. Hiuspuuteria testailinkin jo tänään ja hyvin toimii. Toivottavasti on pitkäkestoinen purkki koska yleensä mulla menee kuivashampoo pullo varmaan parissa viikossa.

My mom ordered a facial peeling mask and a hair powder from Dermosil. Hair powder was good and I hope it lasts long. Usually my hair shampoo is gone in two weeks.


Tehtiin äitin kaa tänään sellanen vartin kirppiskierros ja heti löyty vaikka mitä. Mun sisäinen kirppistutka on ilmeisesti kehittynyt sen verran että löydän heti kaikki helmet. Tää jakkukin löyty ehkä kymmenen sekunnin sisältä siitä, kun olin marssinut ovista sisään. Hän tosin lähti mummille kavennettavaksi, koska edellinen omistaja on tainnut nostaa penkistä hitusen enemmän kun mä. Tän kakunsyönnin ohella olisi hyvä muistuttaa vielä että oon mä tällä viikolla vähän jotain tehnytkin. Eli tässä viime viikon treenit.

We went for a quick second hand shop spree with my mom and I found cool things in so little time! My inner flea market shopper eye has become really good. This blazer was in my hands 10 seconds after we arrived. But my grandmom will fix it a little bit. Apparently the previous owner lifted more than me. So I've been eating cake all day long but I have to remind you that there's something else I've also done. So here's my training diary from this week. (2nd picture in English)

No comments:

Post a Comment