9 May 2013

Love is a suicide

                                             Natalia Kills - Love Is A Suicide
Hat: H&M - Shirt: Zara - Purse: Mango - Skirt: H&M - Shoes: H&M

Vuoden eka takiton päivä! Marssin liikkelle pelkästään tää valkonen paitapusero päällä. Ai että mä olen onnellinen. Tää ilma vaan on niin mua. Kerrankin saan näyttää siltä, miltä haluisin näyttää vuoden jokaisena päivänä mut paksujen takkikerrosten alta se on täysin mahdotonta. Mut nyt oikeen tunnen sen inspiraation voiman ja luovuuden huipun ja oon jo päässäni miettinyt satamiljoonaa uutta asuyhdistelmää. Käytiin Maikun kanssa tänään UFFissa, kun siellä on taas nää tasarahapäivät ja tänään kaikki oli 5€. Normaalisti suosin normaaleja kirppiksiä enemmän, koska pidän UFFia aika tavalla ryöstöhinnoiteltuna, paitsi nyt tasarahapäivinä. Mun mielipide ja asenne uffeja kohtaan kääntyi tänään täysin kun haaviin tarttui mm. Max Maran jakku ja Zoo Yorkin lippis. Olin yhtä hymyä kotimatkan. Mä en mitään heiloja tarvii, mulla on ihan saatanan hienoja uusia vaatekappaleita!

First day this year without wearing a jacket! This was all I was wearing and it wasn't even cold. I'm so happy right now. This weather is my kind of weather. Finally I can wear what I want and I can look like how I want to, without any winter jackets and warm layers stopping you. I can feel the huge inspiration in my head and I've been creating hundreds of new outfit ideas. Today Maikku and I went to the second hand store UFF because they have this campaign that everything cost only 5€ and the prices go down each day 1€ until everything cost only 1€. Before today I really haven't liked UFF that much, I prefer normal flea markets but my opinion changed when I found Max Mara's blazer and Zoo York's cap. I was smiling the walk back home.

2 comments:

  1. Love ur bag! Itse en oo ikinä ollut kirppis shoppailija, täällä kirppikset on joko roskaa tai aika kalliita. Rakastan vintage toreja mutta vaatteet on aika hintavia käytetyikdi :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! Aijaa onpas hassua :O Ite en tiiä noista Suomen vintage putiikeista et mikä hintataso mahtaa niissä olla. Mut kirppikset on täällä niin ihania ja vielä halpoja! :)

      Delete