21 May 2013

Training diary week 20

Oon ollut ihan hirveen busy woman lähiaikoina ja nytkin tulin vaan päivittämään treenipäiväkirjaa mut voin kertoo et vedin äsken ihan niin täydellisen lenkin kun vaan voi vetää! Voiko parempaa paikka juosta löytyä Helsingistä kuin Seurasaari? Siellä kun vetäsee pari rundia ni johan lähtee stressi ja kaikki muukin kiire. Mun mielestä kaikki psykiatrit vois lääkkeiden sijaan passittaa kaikki potilaat Seurasaareen hengailee ni varmasti kaiken maailman masennukset ja mielen häiriöt olis kaput. Mutta hei mä oon maailman stressitön ihminen tällä hetkellä! Mulla on loma! Huomenna suunnittelin vähän auringon imemistä partsilla ja kampaajatuolissa rentoutumista laatuseurassa. Ja kaikki kenellä loma on vasta haave, jaksakaa vielä vähän! Kohta me kaikki maataan biitsillä.

I've been really busy lately and now I have just enough time to upload my training diary from last week. Today, oh damn I had a perfect run. I don't know better place to run than Seurasaari in Helsinki. The island has something magical and calming. Everytime I go there all stress disappear and I forget everything else. I think psychiatrics should take all the depressed people there and problems? Kaput! But hey I'm maybe the most stress-free person in the world right now, I have a summer vacation next 3 months! For tomorrow I planned some sun bathing and hairdressing. And everyone out there who can only dream about summer holiday, keep going! Soon we all will be lying in the sun.


Ja mulle tulee kylmä kun katon tota mun nykyistä banneria, olis ehkä aika päivittää se?
I'm feeling cold when I'm watching my current banner, time for update?

No comments:

Post a Comment