13 June 2013

Frontside Sannie

sannie2
sannie1
sannie7
sannie8
sannie6
                          Beanie: Top Sport - Blazer: 2nd hand - Belt: GinaTricot - Shorts: 2nd hand + DIY - Bag: Bershka - Shoes: Spiritstore

Tommi Ansku ja mä. Ansku rullaili eilen tänne Stadiin mun luo ja pistettiin Amarillo matalaks. Mut mitä ihmettä? Me vannoutuneet Amarillon vihaajat löydetään itsemme sieltä ja meillä oli vielä hauska ilta! Amarillon arvo nousi mun silmissä just 100 kertaa, kiitos 2 euron Strongbowien ja Anskun! Meillä oli rentoilufiilis ja lähinkin tässä asussa baariinkin. Minä baarissa pipo päässä? En olis ehkä pari vuotta sitten mun silloisissa pinkkiunelmissa tätäkään päivää uskonut näkeväni.

Hey, what the hell? We went to Amarillo and we had fun! Usually words ''Amarillo'' and ''fun'' doesn't fit in the same sentence but this time was different. My friend Ansku is here in Helsinki with me. We were chilling and drinking yesterday at my apartment quite late and I ended up going out with this outfit. Sanni wearing a beanie in the nighclub, really? 18-year old Sanni in a pink dress wouldn't believe this but it's true.

6 comments:

  1. lopeta jo tämä blokisi kirjoittaminen kun nolaat itsesi pinnallisilla kirjoituksilasi

    ReplyDelete
    Replies
    1. enpä nyt tiiä kumpi on nolompaa, heitellä tollasia kommentteja anonyyminä vai kirjoittaa tätä blogia

      Delete
  2. tää on ihana blogi! ja se että kirjoitat hassuja/noloja juttuja on vaa osoitus itsevarmuudestasi :) näit on hauska lukea, ja itse oon kans vannonut etten menis karkkipäivil mut noi hinnat kuulosti kyl houkuttelevilta :P nähdään huomen! -amelia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitos paljon <3 jees huomenna nähdään! ;)

      Delete
  3. Tämä tyyli täytyy kyllä vielä kesällä testata; tuo pipo on aivan syötävän suloinen! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitti! :) Joo onhan se vähän hassua vetää pipo kesällä päähän mutta toimii ;)

      Delete