4 June 2013

Viikollinen vahinkoja

vahinko


Viime viikolla olen vahingossa...


1) ...laihtunut talvesta yli viisi kiloa! Wuhuu!
2) ...popitellut ykkös kesäbändiä Lapkoa niin kovaa, että kohta naapuritkin laulaa sitä mun kanssa kuorossa
3) ...erehtynyt katsomaan Twilightia. Onneksi nukahdin kesken tän niin realistisen rakkaustarinan.
4) ...juonut pari lasillista liikaa skumppaa tän kaiken juhlahumun keskellä
5) ...tilannut kenkiä. Taas! Saakelin Nelly ja liian hyvät alennukset
6)....kadottanut unirytmini. Eli nyt mennään taas täällä yödatailulla ja perus 4 aikaa yöllä pää tyynyyn
7)...mennyt sekaisin päivistä ja elellyt ihan sunnnuntaissa, vaikka tänään on maanantai! Tai siis tiistai. Tai siis häh? No kuitenkin mun piti kirjoittaa tää postaus sunnuntaina, koska nyt tässä ei oo päätä eikä häntää. Mut tarviiks aina olla?

No mut vahingoista oppii ja ne on välillä ihan kivoja. Sillon taas muistaa että tällasta tää elämä on. Loppuun vielä viime viikon treenit. Ja ne ei oo ollu vahinkoja ;)

Maanantai: Sali (rinta, hauis)
Tiistai: Lepo
Keskiviikko: Sali (vatsa, selkä)
Torstai: Sali (jalat, peppu)
Perjantai: Sali ( selkä, olkapää)
Lauantai: Lepo
Sunnuntai: Lepo

***

I have accidentally...

1)...lost weight over 5kg from this winter! Yay!
2...been listening the one and only summer band ''Lapko'' so loud that soon my neighbours will sing along with me
3)...watched Twilight. Well, I fell asleep in the middle so I didn't watch this oh so realistic love story in the end
4)...drank couple champagne glasses too much in the weekend
5)...ordered more shoes from the internet. Damn you Nelly.com and super discounts!
6)...lost my sleeping routine. Right now it's like staying up till 4 am and waking up at 12 am.
7)...messed up what day is it and for example today I thought it was Sunday but it wasn't. I was supposed to post this on Sunday but I will post it now on Monday. Oh wait a second, it's already Tuesday?

Well, accidents happen and people learn. Sometimes accidents are actually pretty good. But here are my workouts from last week and Im telling you, they didn't happen by accident ;)

Monday: Gym (chest, biceps)
Tuesday: Rest
Wednesday: Gym (abs, back)
Thursday: Gym (legs, butt)
Friday: Gym (shoulders, back, triceps)
Saturday: Rest
Sunday: Rest

No comments:

Post a Comment