9 August 2013

Bye bye perfection

perfection9
perfection5
perfection2
perfection1
perfection6
                            T-shirt: GinaTricot - Bag: Aleksi13 - Leather shorts: Primark - Flats: GinaTricot - Sunglasses: Cubus - Necklace: Seppälä

Oon nyt jotenkin tykästynyt teksti/printtipaitoihin ja varsinkin tähän fonttiin paidassa. Nää kuvat on viime sunnuntailta ja pitkän vääntelyn ja kääntelyn jälkeen heitin nää kuvat mustavalkoseksi. Jotenkin toimi parhaiten näin. Tää paita on kuitenkin vaaleen harmaa et aika mustavalkoinen tää asu oli muutenkin. Oon nyt alkuviikon majaillut Turun suunnilla ja tänään lähetään Samin kanssa takasin Helsinkiin. Tänään ja eilen oon molempina päivinä herännyt 6-7 aikaan aamulla  samaan aikaan kun Sami on lähtenyt duuniin ja eilen mulla oli lenkkarit jalassa jo kasin jälkeen aamulla (Y). Tällä hetkellä tossa taustalla pauhaa ostos-tv ja noi helkkarin vatsalihasvyöt ja nuareskelen täällä mihin kaikkeen ihmiset lähteekään mukaan. Mä lähen nyt hankkii ihan luomuabsejä, moikka! ;)

Right now I'm into this prit/text shirt trend, especially this font on my new T-shirt. The pictures are from last Sunday and I wanted to add some black&white edit. This new T-shit is actually light grey so my outfit is pretty black&white also originally. I've spent my week in my hometown Turku but today Sami and I are going back to Helsinki. Yesterday and today I woke up around 6-7am and yesterday I was running at 8am! I'm off to running now, bye! ;)

No comments:

Post a Comment