15 March 2014

Home details

Tällä kertaa vähemmän vaatteita ja enemmän sisustusta (toki vaatteitakin löytyy sisustuksesta kun on musta kyse). Keskityin pieniin yksityiskohtiin mitä löytyy ympäri kämppää, koska mun asunto ei oo vielä valmis kokonaisuudessaan. Oon maailman hitain purkamaan pahvilaatikoita ja vintiltä löytyy vieläkin osa mun tavaroista. Oon niin varma et saan kaikki paikalleen pari päivää ennen kun muutan taas!

This time more about decoration, less about chothing (when it comes to me there's always clothes in my decoration also). Concentration is now in small details, since I still haven't unpacked everything. I might be the slowest unpacker ever!


 photo a40f9347-abd3-4b39-a079-26cd5e934f92_zpsb26fb21a.jpg photo f29040c8-3289-474e-93eb-d29e425d2994_zps167520aa.jpg

1. Eteisen lipasto. Vaihtelen usein tavaroiden jäjestystä mieleni mukaan. Lipasto Ikeasta, Peili ja kynttilänjalat Kasvihuoneilmiöstä, pääkallo ja hopeinen rasia kirppareilta ja loput saatu lahjaksi.
1. Lobby and IKEA drawer. Usually I like to change this order pretty often.

2. Uusi vaaterekki, sekin ikeasta. Oon nin innoissani tästä hankinnasta ja nyt pääsen lempipuuhaani, yhdistelemään eri vaatteita ja asusteita.
2. New clothing rack, also from IKEA. I'm really excited to get to order my clothes in many different ways.


 photo e203eeed-1661-4be2-91dd-1eafa537d253_zpsb6397bed.jpg photo 1ffe10bc-eb8a-4968-a5e6-9b4d6a88e285_zps748fd961.jpg

3. Kirjahyllyn voi täyttää muullakin kuin kirjoilla, esim. Sauvignon Blanc tuoksuisella viinikynttilällä ja kukilla (muovisilla tosin, Sami vink vink)
 3. Another way to fill a bookshelf.

4. Lisää tuoksuja, vähän lempihajuvesiä. Hopeinen arkku on oikeesti ''meikkilaukku'' ja sain sen joululahjaksi kun olin ehkä 13-vuotias!
4. My favourite perfumes. 



 photo 9dd3e81d-bd9a-4bc9-b766-06a1a3bae36a_zps324f267d.jpg photo 4ab36c88-37d0-44fc-b6c1-47636a40b2b4_zps7052c708.jpg

5. Pari korua hengailemassa mun korupuussa. Tää on maailman kätevin keksintö kaikille korufaneille.
5. The most useful inverton to jewerrely fans - a jewerrely tree.

6. Kiitti turkkilaiset kun jätitte Jackin mun hoiviin yksien juhlien jälkeen, hän on vallan mainio sisustuselementti. Korkkarit oikeella muuten saa jatkossakin pysyä ainoastaan hyllyllä, viimeksi kun vetäsin nää jälkeen ni venähti nivelsiteet...
6. Thank you turkish boys for leaving Jack in my hands. He's a really good interior element. High heels on the right are gonna stay in the shelf for the rest of my life, accidents happen...

Mitäs pidätte? Mitkä kuvat on teidän lemppareita?
What do you like? What's your favourite pic? 

2 comments:

  1. Ooo tykkään ! Todella persoonallinen sisustus. Mulla pursuaa jo korvista koko valkoinen sisustus joka on lähes jokaisella bloggaajalla. Ehkä mua ärsyttää se siksikin , ettei meillä tulis moinen kysymykseenkään kolmen paska-petterin takia. :D ja kehdataan väittää että kissa on muka siisti eläin. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon! Joo ite oon taas alkanut lämpeemään tummille väreille ja harmaa + valkoinen on tämän hetken suosikkiyhdistelmäni :)

      Delete